12.05.09
 

Casablanca – антикризові амбіції

Криза тією чи іншою мірою вплинула на всі компанії, проте реагують на неї і використовують її по-різному. В китайській мові слово «криза» складається з двох ієрогліфів, один з яких означає «небезпека», а інший – «шанс». Саме як шанс використовує кризу власник і керівник торгової мережі «Casablanca» Ігор Пешко, котрий динамічно розширює географічну присутність торгових точок мережі та зміцнює її позиції на ринку.

Створена в грудні 2004 року торгова марка «Casablanca» ще з початків свого існування використовувала вдалу маркетингову стратегію, котра дає позитивні та дієві результати її реалізації. Розпочавши діяльність магазинів з декількох товарних груп (жіночий одяг, аксесуари, біжутерія), Ігор Пешко з дружиною вирішили сфокусуватися на чіткій спеціалізації – біжутерія, адже саме цей напрямок викликав найбільший інтерес покупців. Згодом було прийнято рішення розвивати мережу у форматі спеціалізованих магазинів самообслуговування. Перевагою такого формату, на думку керівника мережі, є максимальна зручність для покупців, котрі можуть не тільки побачити товар, а й взяти його в руки, детально оглянути. Значна увага в магазинах приділяється освітленню товару, адже вдалий ракурс освітлення значною мірою сприяє вибору покупців та обсягу продажів.

Як відомо, невід’ємним атрибутом магазинів самообслуговування є кражі, не є виключенням і мережа «Casablanca». Проте керівник мережі прокоментував цей факт коротко: «В будь-якому випадку, воно того варте!». За його переконанням, основними конкурентними перевагами його мережі є вдалий вибір ринкової ніші, чітка спеціалізація, а також ефективний розвиток бренду. Саме підсилення іміджу торгової марки є основою маркетингової стратегії – всі товари в магазинах виставлення на фірмових підставках та пакуються при покупці у фірмову упаковку, персонал магазинів носить корпоративний одяг.

Дотримання корпоративного стилю оформлення магазинів, використання чітких стандартів є візитівкою всіх магазинів мережі, що має дуже важливе значення для обраної власником франчайзингової моделі розвитку. За переконанням п. Ігоря, франчайзингова бізнес-модель є найбільш дієвою, демократичною та перспективною. Бізнесмени, що прийняли рішення працювати під торговою маркою «Casablanca» мають вибір побудови бізнесу у двох зручних форматах - магазини самообслуговування, площею 25-70 м2, та „острівки” в торгових центрах площею 5-8 м2. Франчайзі отримує деталізований франчайзинговий пакет, навчання персоналу, рекламну підтримку на місцевому та загальнонаціональному рівні.

На противагу загальній масі компаній, що згортають або переводять в режим виживання свою діяльність, торгова мережа «Casablanca» активно розширюється, на даний час налічує у Львові 8 магазинів, а невдовзі відбудеться відкриття ще одного магазину; декілька точок у районних центрах Львівської області; 3 магазини у м. Рівне; буквально на днях відбулося відкриття магазину у Чернівцях, а через декілька тижнів відкривається магазин у Хмельницькому. Дрібніші і слабші оператори ринку закриваються, не витримуючи випробування кризою, а торгова марка «Casablanca» займає їхні позиції, підсилюючи свою присутність на ринку. При цьому вражає маса відвідувачів практично всіх магазинів мережі «Casablanca» - їх велика кількість є незмінною в будь-який час роботи магазинів мережі.

 

Інші основні елементи маркетингової діяльності торгової мережі «Casablanca» можна виділити у ряд пунктів:

Рекламна стратегія. Основний акцент в рекламній підтримці торгової мережі робиться на анонсування відкриття нових точок (ролики на радіо, інформаційні повідомлення в випусках телевізійних новин). Також рекламна підтримка активізується напередодні імовірної активізації продаж (світа, ін.), торгова мережа виступає спонсором телепередачі «Відкрий себе», що виходить на ТРК «Люкс»

Представленість в мережі Інтернет. На днях буде запущена інформаційна Інтернет-сторінка торгової мережі «Casablanca», а згодом вона прцюватиме у форматі Інтернет-магазину.

Система лояльності. Дисконтні картки зі знижкою 7% отримують покупці, що здійснюють покупку на суму від 300 грн. окрім того, у магазинах використовуються подарункові сертифікати.


вибір
сертифіката

 
опитування
Чи сподобався б Вам подарунок сертифікат на діджейство на радіо
 Так, я б дуже хотів спробувати побути ведучим на радіо, чи діджеєм!
 Досить цікаво!
 Зовсім не цікаво!