03.05.09
 

Квіти як рекламоносій

 

Минули ті часи, коли роздача листівок на вулиці могла викликати значний інтерес цільової аудиторії. Сучасний житель міста живе в умовах рекламно-інформаційного шуму і навчився просто ігнорувати стандартні носії реклами, особливо листівки – термін їх дії зазвичай складає 3-10 метрів (відстань до найближчого смітника). Це не означає, що такі носії є неефективними, проте нестандартна реклама все ж привертає більшу увагу людей.

Опираючись на цей факт, львівська креативна агенція «Джміль» провела на днях безпрецедентну рекламну акцію для салону квіткового дизайну «Вальс Квітів». В межах акції здійснювалася роздача квітів дівчатами-промоутерами чоловікам на вулицях міста, в кафе та ресторанах. Окрім підсилення позитивного іміджу салону квіткового дизайну «Вальс Квітів», інформація про який була розміщена на самій квітці у вигляді візитки-ярлика, метою проведення акції було донесення до цільової аудиторії інформації про послуги салону з доставки квітів (навіть, якщо потрібно доставити квіти людині на вулиці чи в ресторані). Реакція чоловіків, котрі в переважній більшості не звикли отримувати квіти від жінок, була надзвичайно цікавою, інколи це нагадувало кадри зі старенького мультфільму: «Це мені? А за що?». Несподіванкою для організаторів акції було те, що більшість чоловіків, котрі стали учасниками акції, починали засипати дівчат-промоутерів питаннями про салон «Вальс Квітів» і чи можна там найближчим часом замовити букет на весілля, день народження, ін. (були й випадки, коли за отриману квітку хотіли заплатити – не звикли наші люди, мабуть, до таких нестандартних жестів). Практично всі квіти, отримані чоловіками таким несподіваним способом, були подаровані ними жінкам, дівчатам, що були поруч, тим самим охоплення цільової аудиторії при проведенні акції значно зросло. Не обійшлося і без курйозів – «злякалися» такої акції декілька іноземців, котрі просто навідріз відмовлялися приймати квітку від дівчини. Випадково «жертвою» акції став кліпмейкер і басист гурту «Друга ріка», що перебувала в цей день з концертом у Львові,  Віктор Скуратівський (на фото).

Загалом, акція дала досить цікавий і позитивний ефект, а салон квіткового дизайну «Вальс Квітів» спільно з креативною  агенцією «Джміль» готують продовження акції, котре пройде ще з більшою кількістю несподіванок та позитивних емоцій.

 
вибір
сертифіката

 
опитування
Чи сподобався б Вам подарунок сертифікат на діджейство на радіо
 Так, я б дуже хотів спробувати побути ведучим на радіо, чи діджеєм!
 Досить цікаво!
 Зовсім не цікаво!