Каталог
 

07/11/09Ми зробимо пропозицію від якої ви не зможете відмовитись…

Портал Привабливих Пропозицій - це проект, який зародився у Львові і саме звідти розпочинає свою діяльність. Як і все, що пов’язане з нашим містом це подія, що не схожа на інші. Львів – колиска нових відкриттів, затишних кав’ярень, революційних винаходів. Як горді львів’яни відповімо, що народження нового порталу, це ще одна вимога часу, що змінить життя нашого міста і ось цьому підтвердження:Уявіть ситуацію, вас...
детали>>

06/11/09Корпоративним клієнтам

Ми задалися питанням - кому доводиться складніше всіх з вибором подарунків, особливо напередодні масових свят, таких, як Новий Рік або 8 березня? Звичайно ж, компаніям і підприємцям. Адже за кількістю людей, яких необхідно обдарувати, з ними не зрівняється жоден, навіть найбільш товариська людина, обтяжена максимальною кількістю родичів. Складність полягає ще й у тому, що подарунки необхідно підібрати не просто великій кількості людей, ...
детали>>


12/05/09Casablanca – антикризові амбіції

Криза тією чи іншою мірою вплинула на всі компанії, проте реагують на неї і використовують її по-різному. В китайській мові слово «криза» складається з двох ієрогліфів, один з яких означає «небезпека», а інший – «шанс». Саме як шанс використовує кризу власник і керівник торгової мережі «Casablanca» Ігор Пешко, котрий динамічно розширює географічну присутність торгових точ...
детали>>

03/05/09Квіти як рекламоносій

  Минули ті часи, коли роздача листівок на вулиці могла викликати значний інтерес цільової аудиторії. Сучасний житель міста живе в умовах рекламно-інформаційного шуму і навчився просто ігнорувати стандартні носії реклами, особливо листівки – термін їх дії зазвичай складає 3-10 метрів (відстань до найближчого смітника). Це не означає, що такі носії є неефективними, проте нестандартна реклама все ж привертає більшу увагу люд...
детали>>


22/01/09Кризис-менеджер — это…

...прежде всего — хороший управленец. И распознать его можно только по результатам работы — конкретным финансовым показателям компании. В действительности управление компанией состоит из двух фаз: предотвращение кризиса и выведение компании из кризиса. Сами этапы жизненного цикла компании включают в себя как минимум 2 кризиса, с которыми любому бизнесу рано или поздно предстоит встретиться. Профессиональный менеджер всегда ...
детали>>

21/01/09Интернет-реклама для субличностей

"Как понравиться и в то же время не испачкаться", - таков один из вопросов, который приходится разрешать рекламодателям, отваживающимся ступить на территорию социальных сетей. Возможности этого ресурса - блогов, форумов, виртуальных сообществ - соблазнительны; гигантский трафик наводит на мысль о столь же гигантских продажах. Но сама среда сообществ нередко вызывает недоумение и не менее редко - отторжение. Рекламодатели никак не мо...
детали>>

03/12/08Совесть как материальный актив

Период сверхприбылей на отечественном рынке заканчивается. Доступ к более дешевым инвестициям в первую очередь получат компании с высокой деловой репутацией. "Мы отказываемся от кредитов, если нам их предлагают компании с сомнительной деловой репутацией. Мы не можем допустить, чтобы на нашем корпоративном пиджаке появились темные пятна", - говорит президент Международных авиалиний Украины (МАУ) Юрий Мирошников. Это одна из немногих о...
детали>>

03/12/08Одружитись чи переспати?

Олександр Левітас Одна з «модних фішок» сучасного бізнесу – утримання постійних клієнтів. Про те, як примусити покупця знову і знову повертатись до Вас, багато говорять та пишуть. Для цього використовують накопичувальні знижки, CRM-системи, дисконтні картки, клуби постійних клієнтів і ще 1000 і 1 прийом. Чи не кожен консультант – особливо якщо він вчився по американським книжкам – з ро...
детали>>

03/12/08Почему реклама входит в фольклор

На вопрос "Где ты был?" мы машинально отвечаем "Пиво пил", подруге, уплетающей третий кусок торта, замечаем: "Ты же лопнешь, деточка", а если с утра все валится из рук, вздыхаем: "Сегодня не день Бэкхема". Реклама валится на нас отовсюду: с экранов, биллбордов, из радиоприемников и интернета. Мозг выхватывает из этого общего шума только то, что звучно и кратко. Многие фразы харизматичных героев из рекламы пива и йогуртов люди запомнили...
детали>>

03/12/08Автомобиль, как средство продвижения

Могли ли знать руководители компании Warner Bros., что открывают целое направление в рекламном бизнесе, когда в конце в 30-х годов прошлого века заключали договор с маркой «Бьюик» на использование их авто в мюзиклах Басби Беркли? Сумма сделки не оглашалась, но вряд ли речь шла о масштабных вложениях. По-настоящему нахальным product placement стал только в 90-е, когда зрителям особенно запомнился эпизод из фильма «Нови...
детали>>

вибор
сертификата

 
опросы
Понравился бы вам подарок сертификат на диджейства на радио
 Да, я бы очень хотел попробовать побыть ведущим на радио, диджеем!
 Довольно интересно!
 Совсем не интересно!